ديكورات شقق بالتجمع الخامس Cover Image

ديكورات شقق بالتجمع الخامس

ديكورات شقق بالتجمع الخامس Profile Picture

تفاصيل المشروع: شركة كاسل دقة التشطيب وجمال الديكور متخصصون في جميع أنواع التشطيبات الداخلية والخارجية وأعمال الديكور . خطوات التشطيب :- 1- كلمنا وخد فكرة عن الشركة وبعدين بنعملك معاينة مجانية لأي مكان حابب فيه لمسات فنية . 2- بنقوم برفع مقاسات الشقة وبنتكلم مع حضرتك في بعض الأفكار ال عندك وعندنا . 3- بنطلب من حضرتك تشرفنا في الشركة وبنشرب فنجان قهوه وبنعرض علي حضرتك بعض من أعمالنا السابقة وبنكون مجهزين لحضرتك مقايسة مبدئية لكل حاجه بتتم في الشقة . 4- بنعمل عقد بينا وبينك بكل حاجه لحد التسليم علي المفتاح وبنبدأ في شغل الأساسيات ولحد ميخلص بنكون مجهزين لحضرتك الرسومات 3D . دقه التنفيذ – الجودة والإبتكار – خدمة مابعد التنفيذ - معاينة مجانية كلمنا وإعرف أكتر :- كاسل للتشطيبات والديكور الحي الثامن ممنوع الإعلان الواتس أب -
لدي: مهندسين ومشرفين وصنايعيه علي كفاءه عالية
تفاصيل متطلبات المشروع: شركة كاسل لأعمال الديكورات والتشطيبات هنساعدك في إختيار كل تفصيله علي ذوقك بأعلي مستوي يواكب أحدث التصميمات والديكوات العالمية وأسعار لكل المستويات .

بيانات صاحب المشروع

omniacastle Profile Picture
omniacastle
آخر ظهور: منذ 6 سنوات
أداة تخطيط أعمال مؤلفة من صفحة واحدة تقرأها. Lean Canvas هو قالب خطة أعمال مؤلف من صفحة واحدة يساعدك على تفكيك فكرتك في افتراضاتها الرئيسية باستخدام 9 وحدات بناء أساسية.
لمعلومات أكثر عن ال lean canvas برجاء الضغط على الرابط التالي المزيد .. ..


المشاكل والعقبات


الحلول


مقاييس رئيسية


قيمة فريدة من نوعها


ميزة غير عادلة


قنوات


شرائح العملاء


هيكل التكاليف


تدفق الإيرادات


مساحة العصف الذهني