مصنع ملابس داخليه حريمي Cover Image

مصنع ملابس داخليه حريمي

مصنع ملابس داخليه حريمي Profile Picture

تفاصيل المشروع: بسم الله .... المشروع عباره عن ملابس حريمي ( لانجري ) كمجال جديد عليا كنت حابب اعرف من اصحاب الخبرات بعض النقاط اختيار المجال لانه مش بيبقي مرتبط باي نوع من انواع المواسم صيفي او شيتي نفس فكره البوكسرات او الفنلاف 1 / هل فيه الات هيه السبب انها تجعل المنتج متميز مع تطور الات حاليا وذو جوده ام تعتمد اكثر علي الفني . 2 / هل المنتج كلانجري يحقق ربح مجدي باذن الله لا المنافسه كبيره ام المستورد منه ارخص واجود من صناعة بمصر . 3 / والتسويق والبيع قايم علي البيع بالاجل ولا الافضل انك يكون عندك معرض خاص بعرض المنتج .
لدي: راس المال ويوجد محاسب تكاليف ممتاز والخامات اعتقد والفنين متوفيرين بحكم اني من كفر الدوار بجانب شركة مصر للغزل والنسيج والشركات الاخري .
تفاصيل متطلبات المشروع: ازا كان يوجد شخص له خبره بالمجال كبيع وله اليه لتطوير المنتج كجوده بالسوق سوف يكون له دور بالادره ونسبه من البيع بالتاكيد وسوف يتحمل ايضا جزء من الخساره ان وجدت لاقدر الله

بيانات صاحب المشروع

الجنس : ذكر

آخر ظهور: : منذ 7 سنوات

محمد زكي Profile Picture
محمد زكي
آخر ظهور: منذ 7 سنوات
أداة تخطيط أعمال مؤلفة من صفحة واحدة تقرأها. Lean Canvas هو قالب خطة أعمال مؤلف من صفحة واحدة يساعدك على تفكيك فكرتك في افتراضاتها الرئيسية باستخدام 9 وحدات بناء أساسية.
لمعلومات أكثر عن ال lean canvas برجاء الضغط على الرابط التالي المزيد .. ..


المشاكل والعقبات


الحلول


مقاييس رئيسية


قيمة فريدة من نوعها


ميزة غير عادلة


قنوات


شرائح العملاء


هيكل التكاليف


تدفق الإيرادات


مساحة العصف الذهني



أسمى محمود البطل متخصص تسويق أرجو أرسال رقم هاتفك sms أو الأتصال للتواصل فى بيع المنتج وشكرا

0
0
0

برجاء تسجيل الدخول للتواصل!

أنشاء مشروع محتاج لدعم

0
0
1

برجاء تسجيل الدخول للتواصل!